Search This Blog

Monday, March 08, 2010

~Aiyakk..aku kena tag!!!!....~

First time aku ditag..thanx to ENCIK APEEZ kerana sudi mengetag saya yg sememangnye tidak fames..hehe..dgn rasa bangganye aku akan menjawab soklan2 dibwh niii...

silala layan kan aje yeee......layannnnn.....

Adakah anda rasa HOT???
- owhhh..skang ni, mmg musim panas..tp, aku terasa sgt2 cool cam dok kt UK time winter....ohhh...sgt2 sejuk sampai terketar2...grrgrgrr....

Upload wallpaper pc/laptop yang anda guna sekarang!

Cerita Pasal Gambar
- wallpaper ku sgt2 bosan kann..ntahla, takde hati nk tukar wallpaper itu..lgpun, guna laptop company, so mls nk tukar2 laptop...adakah aku tergolong dlm org2 yg bosan? hehe...

Bila Kali Terakhir Anda Makan Pizza?
- last 2 weeks...mkn bersama2 geng lunch...ermmm...sgt sedap n super duper delicious...

Lagu Terakhir Anda Dengar?
- Akulah Kekasihmu -AXL's kt hotFM pg td....

Selain Nama Sendiri, Anda Di Panggil Nama Apa?
- titin - sume membe2 aku yg rapt ataupun tak rapat pggil aku ngan name niii..member blogger pun pggl aku ngan name niii
- Siti - teammates aku pggl....senang sket nk pronounce..
- Ernee - special person...tp, tu dululaaa..skang, dah tak de.. :(

Tag Lagi 8 Org
- Shu
- Huzaini
- Si Tedi
- Sha
- Pn Mija
- Sugar2 kapas Strawberry
- Mr. Z
- Inchigo

Siapakah Org no.1 Kepada Anda?
- membe on9 yg rapat

Katakan Sesuatu Mengenai Org no.5
- supermama yg sweet utk baby yg sgt2 comel- ADAM..

Bagaimana Pula Dengan no.4
- br blk dr Japan

Pesanan Kepada Orang no.6
- cik Berry, nnti belanje mkn kek ye..hehe

Kata2 Cinta Untuk Orang no.2
- erk...speechless..aku pon taktau nk taip ape..

Adakah no.7 dan no.8 Mempunyai Persamaan?
- mereka adalah blogger yg aktif.. :)

Berikan 5 Perkara Yg Anda Tau Tentang Org Yg Mengtag Anda
- selalu blogwalking ke blog sy..
- gambo wallpaper yg sgt kiut miut..kucing..i loike...
- ada awek drpd kedah...long distance relationship ye...
- sgt aktif berblog.
- no idea...4 cukup la ye...

Persamaan Antara KAMBING dan LEMBU?
- ada 4 kaki...lol

Perasaan Anda Wat Tag Ni?
- sgt bangga n excited nk jwb soklan2 tuuu...time kasih en. apeez

Adakah Anda Tau Si Razman Itu Sengal?
- Razman mana ek...

a)GAY or b)LESS
- kalo LESS, terkejut takk..wakakaka...tak delaaa..lol

2 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

alo syg..
da jwb da tag ni la yunk..
hihi
sorry ye..
btw thnx taw sbb igt lg kt sy..hihi
;)

MiYOKO SuKi said...

hehe...okie dokie2...it's ok, dear...
sentiasa igt kt kamu.. :)

Related Posts with Thumbnails