Search This Blog

Friday, March 05, 2010

Promote photoaura...

Selamat Petang, sume...da minum ptg ke arini...

skang ni, aku dlm meeting..tp, sgt2 bosan n sempat lg nk update blog nii...tetiba, aku dpt idea nk update entry br disini..

ekcelli, nk promote sorg photographer from Kelantan..beliau diberi nama AWEEN..beliau bukanla rakan baikku..tp, aku rasa die seorg photographer yg marvellous..aku kenal n jmpa die semasa kenduri kawen rakan baikku di jengka 3 mggu yg lepas...aku suka ngan cara kerjanye dan juga die sgt expert mencari angle yg membuatkan gambo kite nmpk cntik...katanye, setiap org mempunyai angle yg berbeza utk menaikkan seri muka kite di dlm gambo. so, lepas ni, sama2la kite mencari angle yg menarik utk membuatkan gambo kite nmpk cntik...byk2kanla bercamwhoring n pilih gambo yg cntik, tertarik n meletop...then, dr gambo tu, sure kite dpt tau angle mana yg cntik kannn...hehe...

k, ni website beliau: http://photoaura.net/blog/

dan, ni adlh some of the photos..aku pilih gambo aku je laa...layannnnn...



skang ni, aku pun tgh berjinak2 ngan bidang fotografi..tp, kepala otak ni sgtla tak kreatif n hasilnye sgt tak memuaskan ati...

6 comments:

morriss said...

erk.. ingatkan dah kahwin.. hahaa.. nice shot. angle dan pose cmtu agak sesuai dgn U ~,<

sugar2 kapas strawberry said...

cantik la gmba pengatin tu..
ni yg xsbr nk kawen ni..ahahah :)

Eyqa Zaque said...

takpe belajar tu tak proses yg takkan abis.. lama2 jd bukit dptlah tu hasil yg mantap. gud luck.. huhu

MR.Z said...

lawa2..mcm tuan blog ni :)

MiYOKO SuKi said...

morriss --> hehe..tak kawen lg laa...

cik berry --> kannn..tak sabo gak nk kawen sbb nk pakai bj cntik2 je..:)

Billet-Doux --> thx...akan terus belajar..

Mr.Z --> hihi...sape yg lawa...pengantin tu mmg lawa n sweet.. :)

ParkAir said...

dari kelate ek, molek gak tu nnt nk kawen bleh aku kontek dia hehe.

Related Posts with Thumbnails