Search This Blog

Tuesday, March 23, 2010

Ultraman atas Penang Bridge

salam sume....

eeeiiii..geram sggh pg td..ultraman telah dtg n menyerang penang niii....disebabkan ultraman itula aku sampai lambat ke opis....sgt2 geram ye...

selalunye, aku akan kua umah kul8pg...after 45mins da bole sampai opis....tp, pg td, lepas 2 jam br sampai opis...geram n sgt2 tension....nk tau tak sbb ape..sbb ultraman ke??...ultraman ade ke kt dunia niiii??..hehe..takdela...just kidding....

kononnye, yg direportkan oleh traffic report dlm hotfm, ade 6 biji keta involve dlm satu accident kt ats bridge...aku tak tau la bape percent tahap kebenaran fakta nii..sbbnye, bile aku sampai kt tempat kejadian, sume2 bukti telah dihapuskan...takde lgsg...yilekk....yg ade cumela kaca2 yg bertaburan di atas jln....yg peliknye, napela jam sampai ke seberang jaya...lebih kurang ~8km..aku sgt2 tension di dlm keta...nasib baikla ade radio2 yg menemaniku..apalagi, berkaroke la aku awl2 pg niii... :)

sempat gak aku capture the moment yg bole aku ingat sampai bile2...LOL...

berduyun2 keta kt ats bridge niii..sume pun nk msk ke pulau yg tak de ape2 punnn...

kalo tgk betui2, salah satu bgnn yg belah kiri tu adlh opis aku..jauh lagi nk sampai niii...tp, kalo tak jem, 10min je melintasi bridge yg terpanjg niii....

yeay...da nk sampai kt middle of the bridge..arap2la, lepas tu, dah takde jem...mmg betui punn...accident tu kt tgh2 tuuu..lepas tu, jln terus clear...aku pun apa lagi, terus speeding...zooommmm

muka driver yg penyabar ngan traffic jam...n bosan jugak menekan brek je..tak suka sbb takleh nk speeding...


alamak..dah kul 6..time to take off...arap2 la tak jem cam pg td....

10 comments:

saya_arief said...

suda lame ku tidak melintasi jambatan itu..

myQza said...

kata atas jambatan ari ni ada kemalangan..

IDEAlogyc Admin:Al-Hadi said...

biar lembab...asal boleh jalan je...

MiYOKO SuKi said...

Admin --> tak best lembap2..kalo tiap2 ari camtu, pengsan...

ParkAir said...

uuu aku suka naik feri drp guna jambatan, rileks sket.. ;)

Zai Zamree said...

mmg ada xcident tas jmbtn...time lalu ada 5 bijik keta...sbijik keta tbalik...sejam gak sangkut smlm sbb time tas jmbtn dh pkl 7.15 am...hehehe...

harriS said...

gigih

MiYOKO SuKi said...

CIk Zai (k.nab) --> tin kul8 br kua umah..sbb tu yg sampai lmbt..tupun, jem teruk lg...

ParkAir --> kalo naik feri, jauh sket nk ke tempat keja..lgpun, feri pun slow gile...

nich said...

aaa kantoi cik titin update dalam opis ek? hahaha

MiYOKO SuKi said...

Nickhun --> first thing yg i akan wat bile sampai opis adalh buka blog n kadang2 blogwalking...hehe..tenet kt opis sgt2 cepat..br best..

Related Posts with Thumbnails