Search This Blog

Thursday, March 18, 2010

SUKANEKA LHDN

ape ade ngan sukaneka niii....walaupun aku bukan ahli kelab LHDN, aku tetap join game2 sukaneka diorg niii....tak byk punn...aku msk gelecek bola n lari dlm guni...tp, dua2 pun kalah...sgt2 sedih... :( tak bw blk sebarang hadiah punn...

sepatutnye, kitorg bole menang lari dlm guni..tp, kerna kesilapanku, terus dpt no last..aku terjatuh ketika hendak sampai ke garisan penamat...tak tau camne bole terjatuh..maybe, kerna terlalu excited nk sampai ke titik2 akhir...one more thing, aku pegang tali kt tgh2 padang..sepatutnye, aku tunduk je...hmmm..strategi yg tak menjadi...
pakcik kameraman tu sibuklaa...aku dok gelecek bola, die sibuk nk amik gambo aku...ilang pengfokusanku terhadap bola tuuu...

kakak n adik berentap dlm umah merah...yg kecik tu kakak aku ye..aku terlebih besar sket..hehe..

tgkla kesilapan aku niii...tali tu melambatkan aku sampai ke garisan penamat..lepas tu, aku terjth lakk..tp, abg kameraman tak sempat nk capture the moment aku jth tuuu..hampeh tuila abg kameraman...

caiyok..cayok..rumah merah..tgkla semgt kesukanan dan berpasukan yg ade dlm rumah merah..tp, at last kalah jugak... :(

mkn time...mmg sedap mknn yg disediakan...ade nasi ayam, laksa n bubur..tu, sume adalah free...ehh..ekcelli, my sis yg tolong byrkann..tenkiu2...


lepas mkn, kitorg blkla...time mkn tu ade cabutan bertuah..tp, aku n famili mmg sgt2 tak bertuah...tak dpt ape punn..blk ngan tgn kosong je..yg dpt hanyelah penat...

18 comments:

saya_arief said...

aku suka sukaneka..
bez tahap super saiya..
haha.

Nor Hayati B. said...

wahhh..besnyerr sukaneka..

lama da tak men sukaneka tau..teringin sgt nak join sukaneka! :)

myQza said...

kalau aku.. aku tendang je bo;la tu kat pakcik kameramenn... bio dia rasakan!

shuhadah Zainol said...

kalah xpe..yg penting...ENJOY !!!!!

IDEAlogyc Admin:Al-Hadi said...

pasukan merah kalah sbb ada ladybird [polkadot shirt]...takpe kalah sukan menang makan...huhuhu laarrrriiii!!

MiYOKO SuKi said...

saya_arief --> da tua2 ni, tak larat den nk lari2..dolu masa muda, aku mmg sgt2 suka msk sukaneka...

nurhayati --> nnti, u organize sukaneka kt Uitm tuu..sure sgt2 besh...

MiYOKO SuKi said...

Si tedi --> aku fokus nk sampai ke garisan penamat je...tak terpk nk tendang bola kt pakcik kameraman tu..

MiYOKO SuKi said...

Shu --> yea..betuii..yg penting kite enjoy n happy...tp, penat laa..lepas gamtu, tdo sampai asar..

MiYOKO SuKi said...

Admin --> yela..yela...mmg kalah sbb ade bdk ladybird nii..dahla pakai bj lain dr org...takpe2...hati senang, perut pun kenyang, pipi pun makin tembam..huhuhu...

anummss said...

bestnyerrr join sukaneka. lame da xjoin..last dlu mse sek rndah..huhuhu..

MiYOKO SuKi said...

anummss --> best2..nnti, u suhla ur company wat sukaneka..or u join je sukaneka kt sekola adik2 u..hehe

IDEAlogyc Admin:Al-Hadi said...

haha..ladybird ek...uih makin tembam ke??sbb senang hati??bahaya tu..ke sbb susah hati???llaarrrriii...huhu

sugar2 kapas strawberry said...

i love ur outfits titin..hihi
bju2 kamoo sume lawa..hihi

MiYOKO SuKi said...

Admin --> nk lari p mana tuuuu....tak senang, tak susah hati...idup sama je....

MiYOKO SuKi said...

cik lynn...thanks..biasa2 je la...kalo kamu suka, bole tiru je laa..hehehe..

harriS said...

u pakai camera murah kot??
sbb tu cameraman xsempat tngkap gambar u...

MiYOKO SuKi said...

abg kameraman tu yg tak pandai guna kamera..tak reti nk setting apatah lg nk capture gambo...i rasa abg kameraman tu kena belajar lg...

admin, tolong ajr abg kameraman tu bole takk...

IDEAlogyc Admin:Al-Hadi said...

huhu..abg kameraman??sy pun masih blajar lg nikan pula nk ajar org..huhu

Related Posts with Thumbnails