Search This Blog

Wednesday, March 03, 2010

JLN2 kt Putrajaya

Salam sume..makcik2..pakcik2..tuan2..puan2 n cik2 sekalian....

waaa....semangat sggh aku g jln2 melawat putrajaya tuuu...ekcelli, lepas intvw kt S.alam, tak tau nk wat pe, so terus drive menuju ke Putrajaya..bw tok n mak sedare ku berjln2 kt sana..maklumla, sume2 pun tak penah jln2 kt sana..aku penah gak jejak kaki kt sana, tp tak la jln2 cam visitors tuuu....
kitorg g melawat Masjid Putrajaya yg mmg gah n cntik tuuu..
mase kitorg g sana, mmg ramaila pelancong asing yg melawat Mesjid tuu..
disebbkan diorg pakai pakaian yg sexy n tak menutup aurat, diorg dikehendaki memakai jubah pink..ala2 jubah konvo tuuu..terigt lak time konvo dolu2...aku yg pakai bj kurung (menutup aurat) sgt galak nk menyarung jubah pink tu...hehehe...nmpk cantik la lak pakai jubah tuu..

oklaa..jom tgk gambo2 kt bwh..comel2 belaka..

gambo Masjid Putrajaya diambil utk menambahkan skill fotografi ku niii...


cousinku bergambo depan Mesjid.

gambo aku ngan tokku syg..


gambo bertiga tok, aku n mak chaq ku..

hehe..blushing in jubah pink..

bergambo dalam masjid..i like the chandelier...

berlatarbelakangkan jambatan putrajaya

last but not least, bergambo ngan mak chaqku aka supporter ku utk intvw pd ari tu...

6 comments:

shuhadah Zainol said...

tin pon pakai jubah pink tu??

MiYOKO SuKi said...

a'a, Shu..galak nk pakai gak..

anummss said...

erm....pnh g putrajaya, p da xingat..
teingin nak g ag..huhuhu..
(^_^)

myQza said...

aku x pernah sampai lagi!

aNoZ said...

wahh.. ini masjid baru tu eh? dah siap? huhu

MiYOKO SuKi said...

Anummss --> pegila lg..kite patut berbangga menjd rakyat Malaysia sbb ada Mesjid yg cntik n gah cam kt Putrajaya tuu.. :)

Si Tedi --> tak penah sampai lg ke..pegila jln2 kt sana..mmg cntik..:)

ANOZ --> tak br dah masjid nii..dah lama siap laa..bile nk blk Mesia..nnti, lehla pegi melawat Mesjid tuu.. :)

Related Posts with Thumbnails