Search This Blog

Tuesday, March 09, 2010

Pongteh..oh..pongteh..di manakah kamu berada???

selalunye, sampai je di rumah, aku akan mencari pongteh...aku akan bertanyakan kepada tok aku..
aku: tok, pongteh mana??
tok: td, die ade je main2 kt sini..skang ni, dah takde....
aku: alaaaa...pongteh ni selalu ilang...(sambil mata melilau mencari2 pongtehh...)
tau tak aku jmpa die kt ne.....























































































tekala dulu......
































































































































jeng...jeng...jenggggg









































































rupa2nye, kamu kt sini ye....


pongteh tgh bersantai ats bumbung....pongteh, u look macholaa..i loike it...



alaaa...sombong la tuuu..tak nk pandang kamera..


tomey2...wat2 muka terkejut lakkk....

alaaaa..nk cakar kamera aku ke..mana bole..dok senyap2 kt ats tuuu...

pongteh tgh mengeliat niii...dia cam tak tau nk posing ape la tuuu dpn kamera...

jln2 di ats bumbung....cari ape tu, pongteh...


cam model kucing laks...

ohhh..my pongtehhh...dok elok2 ye..nnti jatuh, aku yg susahhh..tggi tuuuu....

p/s: pongteh adalah temanku sewaktu tdo...sayg sgt2 kt kamu...muuaahhhh

7 comments:

Anonymous said...

hahaha..mula-mula baca ingat ponteng..rupanya pongteh..hehe..kuceng sangat comel :)

myQza said...

tompok dan ekor dia punya kaler sma macam dak utih aku...

kucing mmg ske dok lepak atas bumbung, berangin je kot.

MiYOKO SuKi said...

dizzydude --> hehe..lenkali, baca leklok ye...nama kucing sy PONGTEH...

sitedi --> same ke ngan dak utih...hehe..tulapasal..pongteh suka jln2 ats bumbung nk cari tikus..kadang2, dia akan msk umah ikut atas bumbung...

harriS said...

nama kucing xsmart langsung..
mcm tuan dia jugak..

MiYOKO SuKi said...

Sato Sukamura --> biarlaaa...jnji dia suka je bile pggl name die tuu...pongteh..pongteh..sgt comelll..

ParkAir said...

eeeee comey nya pongteh, mandi ke tak ni?

MiYOKO SuKi said...

Park Air --> Pongteh sgt2 jarang mandi...die takut ngan air...

Related Posts with Thumbnails