Search This Blog

Wednesday, June 01, 2011

long weekend yg cukup bermakna....

hello peeps...

miss me??? skang ni, makin susah nk update blog...yela, waktu yg berlainan drpd mesia...selalunye, aku akan wat auto publish, so that my readers tak ketinggalan baca entry2 aku...kalo tak wat auto publish, sure takde org nk baca kann....sbb selalunye, aku publish pukul 2-3 pagi....iye..tula waktu aku bekerja... :)

last weekend, i have so much fun with my friends here...walaupun, kekadang akan terasa kesorangan, tapi aku wat slumber je laa...wat tak tau...n enjoy my day by myself...yela, kekadang dorang sume selalu wat taktau pada aku n keep talking in Chineese..mentang2la aku tak paham..so, aku wat2 diam je laa...

ari jumaat mlm, aku g tgk fireworks kt downtown Portland...waaaa..firework kt sini mmg terbaikla....20minit tuu...lama giler....just take video...tak amik gambo punn sbb tau gambo sure tak cntik ngan my camera...tp, mlm tu, gile2 sejukla..eventho i wore glove, my fingers still felt painful...


cntik kannn...gambo dicilok dr one of my teammate...

bentuk LOVE...

ari sabtu, aku g tgk Pirates of caribean..yeah!!mmg terbaik cite niii...aku rasa dulu aku tgk yg first episode je...tp, cam tak best sgt...kali ni, mmg BEST...tabik utk Jack Sparrow ats lawak2 yg menjadi..dan, suka tgk Penelope Cuz yg cntik....dan, sorang lagi suka tgk si serena - si ikan duyung yg cntik, putih gebu ngan muka yg bercahaya.....after all, cite tu mmg best...korang kena g tgk ye....

lepas tgk cite tu, kitorg g ke satu kedai burger kt kawasan agak pedalaman...waaa....on da way pegi sana, mmg cntik viewnye....hijau je n seluas pemandangan...mmg cntiklaa....ala2 backgroud window XP...erk...bole bayangkan tak....




then, da nama kedai burger, sure ada burger ayam n daging je...tp, aku tak leh mkn sbb of kos la tak halal..so, just choose fish n chip...nsb baik ada...kedai ni agak unik sket sbb hiasan dlman yg unik....


sila pandang atas siling...byk gile koleksi topi... :)

then, ari ahad, we went for one day trip....we went to Astoria....i share one photo only...lepas ni, will review on da trip...


Columbia River that will meet Pacific Ocean...



6 comments:

ratusiput said...

best kan dpt experience keje kat negara org.kena grab peluang cukup2 :)

MiYOKO SuKi said...

ratusiput --> yup....n kena gunakan peluang yg ada ngan sehabis mungkin... :)

enjoy life eventho its hard.. :)

Pepel BoNda AmaNi said...

MEMANG SANGAT CANTIK KAN FIREWORK LOVE TUE...

shuhadah Zainol said...

giler cantik firework tu....

tin, shu dpt bayang view window XP tu...:)

take care tin..:)

Azizal Adnan said...

wahh... bestnya....
cantik2 la kawasan kat sana... hijau ja...

Azizal Adnan said...

suka bunga api bentuk love tu...
bestnya kalau kita dapat tgk sama2..
i love u so much...

Related Posts with Thumbnails