Search This Blog

Saturday, June 18, 2011

Suka giler ngan cite NORA ELENA :)

Alhamdulilah...walaupun jauh, still dpt layan cite NORA ELENA niiii....nsb baik ada blog yg letak cite NORA ELENA nii..thanks ye...


http://malaymoviesfull.blogspot.com/2011/05/nora-elena-episod-11.html


Before dtg sini, aku mmg dok layan cite nii..tp, sempat tgk sampai episod 4 je...tu pun, br start kann..so, tak tau lg cite die camne..tp, yg menarik minat aku nk tgk cite ni sbb hero nye yg ensem la...Aaron Aziz...hero pujuaan atok aku...hehehhe...


mlm ni, encik tunang tak de...pegi keja kt sepang katanye...so, apa lagi, sorang2 layan cite ni laa...kalo tak, dok melayan encik tunang....layan tru SKYPE je la...nsb baik ada teknologi yg canggih nii..walaupun jauh beribu2 batu, terasa sgt2 dekat...cuma, perbezaan masa yg susah sket...aku tdo, die berjaga...bile die tdo, aku lak berjaga...susah kannn...tp, tula halangan kitorg  wat masa nii....hmmm..okla....asalkan dua2 dpt bersabar ye...hehehe...


mlm ni, sempat layan nora elena sampai episod 11 je....hehe..nk tau tak...aku nangis tak berlagu,,senang giler air mata kua....hmmmm...cam penah lalui sume2 yg nora elena lalui tuu...especially part putus tunang tu...so, tau la camne derita n sedihnye putus tunang tuuu....hmm..kalo kasi aku berlakon cite ni, sure menjadi kann...sure lebih baik dr elena niii...yela, sbb dpt hayati watak tuuu...hahahha..perasan giler....


oklaa....da ngantuk..skang da pukul1 pg....encik tunang tgh keja lagi tuu...keja leklok ye...esk, kite chat...tu pun, kalo sy bgn awlla....rasa nk bgn lmbt golek2 atas katil gituu...hihihihi..

lagu ni best....bile dgr, rasa nk nangis je...huhu...

5 comments:

Anis izyan Abd Rahman said...

http://amethyst89saphire.blogspot.com/2011/06/giveaway-anisumbrella-boutique.html

titin !!! dah tmat dah cite nora elena , nsib baik ending best kan ~ meyh join GA anisumbrella , blogshop anis yg masih mude jagung ~ hehe

Anis izyan Abd Rahman said...

titin !!! tin kat Us ke skunk ???? waahhh best nyer

MiYOKO SuKi said...

ye, Anis...hehehe..best2 tp kekadang rasa sunyi...

Azizal Adnan said...

dok teriak pa aih...
miss u a lot my dear...

Pepel BoNda AmaNi said...

penangan cita nie..hari isnin-khamis ja..nak balik on time..takut xdan nak tengok...

Related Posts with Thumbnails