Search This Blog

Tuesday, June 14, 2011

ada apa ngan PJJ (percintaan jarak jauh)


semakin jauh, semakin rindu, dan sayang pun semakin bertambah-tambah....
yang penting ada kepercayaan diantara kedua-dua belah pihak... :)

10 comments:

toblerone said...

ap yg pnting.. setia n jujur.. kepercayaan jgk.. :)

ratusiput said...

byk jugak kebaikan bila PJJ ni...keburukan dia...kite jauh je...pape hal makan masa skit nk balik jumpa... :)

Hana Faza-same person said...

setuju sgt..akak dah lalui PJJ ni hampir 8 tahun sudah:P

Anonymous said...

btul tu ..yg pnting kena saling memahami..

duduk dekat tapi asyik gaduh doplohjam pun x guna kan??

cik fa said...

xpa...bila jauh..kita akan bljr erti kesetiaan dan kepercayaan

-oP_ida- said...

yaa betoiiiii...........
lagik jauh lagik rinduuuu ketat..PERCAYALAH....

paling pntin takleh CEMBURU buta tuli..RUGI tuh!!!!

ParkAir said...

Kesabaran, kepercayaan, kejujuran. Semua ni penting kalau nak wat PJJ :)

Tokida Shuji said...

ada rindu.... ;)

Pepel BoNda AmaNi said...

huhuhuhuhu....xdapat akak membayangkan klu jadi kat akak...nangish ooo hari2...

Info Unik-Menarik | Aneh-Lucu said...

NICE POST FRIEND :) DONT'T FORGET klik http://bboy-zaid.blogspot.com/ baca entry :) unik-menarik | aneh-lucu, follow jg :) thanks :)

Related Posts with Thumbnails