Search This Blog

Friday, November 17, 2017

Tudung bawal yang super duper best MIRABELLE

Assalamualaikum uolss....

da pegi lunch ke tu....aku mls nk kua lg ni...so, kite update blog dulu ye....

korang suka pakai tudung bawal tak....aku rasa trend tudung bawal ni, waktu aku study dulu...tapi, skang ni pun ramai je yang pakai tudung bawal kann...aku je yang lepas study, dan masuk alam pekerjaan, terus tukar imej...pakai shawl plak...suka plak lilit- melilit ni...ni, lepas da kawen dan ade dua anak ni, selalu prefer tudung instant je....terus sarung je....

tapi, baru2 ni, aku try beli tudung bawal brand Mirabelle ni....aku da mula jatuh hati..jatuh cinta uolssss....sebab, meterial nye sgt2 best....sejuk dan senang bentuk...dan, yang paling penting, tak yah iron...atau org kata IRONLESS....so, bagi aku sebagai mak anak dua dan bekerja ni, memang sesuwai sgtlaa...selalu pakai je pin kt bawah dagu dan sarung je....terus SIAP!!!!

Semlm, Mirabelle bawal da kuakan new collection for November....cantik2 jugak design nya...aku pun suka...taste aku mestila yang kaler terang2 dan ceria selalu :)

dan lagi satu nk habaq ni, harganya sangat2 la berpatutan gituu...mmg harga mampu milik...student pun bole beli dan pakai.... RM25 je....

jom kite cuci2 mata masa lunch niii:




SUKA SGT YANG niii



tengok!!! memang cantikkan design2 nya.....kain pun jgn habaqla...mmg best dan sejuk....

So, apalagi...sape2 yang berkenan bole pm sis.... :) selalu kena preorder dulu...sbb, kalo tak preorder, nnti sure sold out...tak rugi beli....lepas beli yg ni, sure korang akan repeat order lagi dan lagi...

2 comments:

Ana Suhana said...

Cantik2 semuanya. Ironless pulak tu. Sesuai nk bawa travel.

mama tisya said...

Ironless mmg senang la

Related Posts with Thumbnails