Search This Blog

Thursday, January 25, 2018

Cik Epal sebagai Personal Shopper

Cik Epal sebagai Personal Shopper | Salam korang...sekarang ni, semakin ramai yang menjadi personal shopper atau selalu kite panggil PS je. sape yang selalu beli kat PS ni...aku la tu...hehhe...sebab habitku yang suka sangat online shopping, aku memang akan percaya kat PS2 ni..Alhamdulillah, so far sume PS yang penah aku deal baik2 belaka. ade jugak terkena sekali, terus band that shopper.


Bile google pasal Personal Shopper ni, rupa2nye ada satu film  Personal Shopper is a 2016 supernatural psychological thriller film written and directed by Olivier Assayas,[3] starring Kristen Stewart. (wiki) cite cam menarik jugak. bole kite try cari DVD pasal filem ni...

Ok, berbalik pada tajuk utama aku, sape yang tak kenal Cik Epal kan...blogger hebat...follower beratus2 ribu..skang ni, sangat aktif di media sosial Instagram. CIk Epal selalu jugak melancong ke luar negara. Dalam setahun tu, banyak kali jugak die pergi melancong. best kannn... Sambil melancong, cik Epal ada wat servis as Personal Shopper jugak...waaa...untung kan, sambil travel, kite leh tolong shopping untuk orang lain jugak...Terima kasih banyak2 untuk Cik Epal sebab tolong belikan Cik teapot n cup yang sgt cute miut n come lote tuuuu....geramm sgt....Lepas cik epal update kt IG story, terus aku DM and mintak tolong Cik Epal belikan. Alhamdulillah, cepat je CIk Epal reply dan berjaya belikan satu set untuk aku... terima kasih banyak2, Cik Epal. Really apperecite it. :)



Actually, sebelum CIK Epal, aku ada guna jugak servis PS orang lain. Antara PS yang bole dipercayai dan aku recommended sgt2, aku listkan kt bawah ni ye. senang sangat nak deal ngan PS2 ni...Alhamdulillah.

PS untuk barang2 UK:

  • sofea.the.shopper - aku selalu beli brg mekap kt sini seperti huda beauty or MAC. gelang swarovski jugak murah.
  • an_ukshopper - kalo berminat ngan pinggan mangkuk (portmerion) bole contact ig ni...ade jugak baju2 baby yang comel lote seperti brand gap o mothercare murah.
PS untuk barang2 US:

ok, tu antara servis2 yang penah aku gunakan. servis capat dan pantas. dan paling penting, barang yang kite order tu sampai kat tangan kita ngan sempurna. :)


dapat yang real teapot ni pun lagi comel


personal shopper PS
Arissa excited sgt dpt kawan2 belle...padahal tu mama punye...


teapot n cup
Cute sgt kannn MRS POTT and her son CHIP drpd cite Beauty and the Beast...
kite letak kat sini dulu



till next time.

5 comments:

Hans Hanis said...

owh....kaki shopping lah nih sampai ada personal shopper...hehehe

Abam Kie said...

mujurlah jika dpt gunakan khidmat personal shopper mcm cik epal ni. jimat belanja. x melancong pun dpt kirim cenderahati...

Dunia Zumal said...

Macam dalam filem Beauty and The Beast laa...

mamapp said...

Comelnye teapot dlm beauty and the beast ni

Gja said...

Alahai comelnya 2 beradik tu..

Related Posts with Thumbnails